Yesterdaaaaaaaay <3

  2009-05-21 / 12:07:12 / Allmänt /
Igår va man en litens stund med Jasse sen cyklade vi till pingisen omg jag fick hål i byxorna HAHAHAHHA :$
Så ville nt jag spela brännboll
Men kolla här vi skulle träffas i sporthallen kl 18 snakkade as länge sen gick vi upp till galgberget ?!?!?! (stavning)
trodde vi skulle dö påväg upp jag satt bha o kollade för jag hade "ont" i foten :]
En sak ni inte visste  om mig, jag har fler bloggar som jag skriver om andra, scary righT? :D
sen när jag kom hem, loggade jag in på msn, omg aldrig varit gladare <3
Iaf idag så ska jag va med Sara o kalte kanske :D <333
 

BIlder från igår :


ALLA GRATTA MIG SOM KUNDE GÅ ALLA TRAPPOR !!!!!!!!!!!!!!!!!! <3



btw smaka inte ballerina choko smakar typ mörkchoklad?!


XOXO  LINDA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious