SVAR :

  2009-05-17 / 12:32:32 / Allmänt /
Samma som hos mig, mobil nr ? (a)
och en till, du mst inte svara om du inte vill; Har du rökt och druckit ? <3

Svar: 0761700940  ;) Nej inte rökt men om cider räknas så har jag druckit ;) <33

ärru kär i ngn (A)

Svar : Nej inte kär men jag tkr att en kille är väldigt söt

hahaha, varför ska jag äta puder?? =) <33

Svar: hmm.. konstig fråga men jag vet faktiskt nt :D

vill du vara min fru?<3

Svar: WOOW ofc :] <3

gillar du nån ? xD=)

Svar: och som tidigare så gillar jag fortf inte ngn men de finns en speciell jag tkr är gullig :D


do you love me ? :)
hahahah :D <3

Svar: hahha jadå :D <3


Gillar du han där du vet ahah nämner inget namn <3
han på ...?<33
eller han på .....?;)

Älskar dig min fru <3

Svar: jag tror jag vet vem du menar, o ja de gör jag tyvärr.

vad gillar du att göra på fritiden?

Svar: jag sitter vid datan eller så går jag ut med kompisar :D


hur många gånger har du varit kär?:)

Svar : HAHAAHa 3 gånger tror jag faktiskt, men jag nämner inga namn hahah :D

Hur blir man lika söt som du? ;$$<3

Svar: MAN HÄRMAR DIG !! <3

Vf är du så gullig ?

Svar: ingen aning fått de av min mamma :D <3

avd är din favorit kändis hah :D <33333

Svar: har typ ingen speciell men gillar akons låtar :D <3

älskar du mig?(A)<3

Svar: Klart jag gör, jag älskar alla <3

Har du haft sex med någon ?

Svar: usch nejj inte så tidigt !

ÄR du kines?

Svar: omg nej ;)


har du rökt?

JASS älskar dej meeed<3

Svar: nej de är de ckligast jag vet

Va ska du göra i kväll??
se på eurovision 2009??


Svar: Va med en kompis o glo på esc, fast de sög för norge vann !!!!!! :(

Kmr du på onsda ? =)

Svar: ofc

hur lång är du ?

Svar: HAHAHAHa inte så jätte lång 1.50 m uppåt HAHA :D

VIssa frågor va helt oseriösa men det här va väl kul ? :D <33



Tojjy Bui

haha ofta u vill ha blått (A)

2009-05-17 @ 15:52:01
URL: http://missbui.blogg.se/
Tojjy

haha så ful du e linda. HAHAAHAHa

2009-05-17 @ 17:03:23
URL: http://missbui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious