Veckan :D

  2009-03-09 / 21:24:19 / Allmänt /
Till min förvåning har mamma gått med på att jag ska få tandsmycke , wihooo, idag så tvinga jag henne att ringa till tandvården i nyhem, fick en tid nästa vecka på onsdag (Y) köpte en liten stjärna med diamant på idag :D
Att en sån liten sak kostar asssss mycket , gör mig mycket ledsen xD
Längtar as mycket till tandläkarn nu, ( wow linda sa du just de? ) Yes I did. jag längtar till tandläkarn,
Idag va de ju studie dag så mammi o bror och jag stack till stan in till bibblan låna böcker sen så, gick vi till guldfynd köpte smycket , sen flög vi till peking , JOKING men iaf vi gick till peking, åt där sen hem ljuva hem, sitter och stirrar på smycket hela tiden, över lycklig är jag!!!
Men imon blir de skola sen träning , tråkig skoldag för alla i 7c drartill helvetet, TINGSRÄTTEN :O <33


JennyNg

Vrf vah du inte mednär vi spelade tunering ? O ska du få tandsmycke ?? :O haha coolt men om du få tandställning dah :S

2009-03-11 @ 07:23:37
JennyNg

2009-03-11 @ 07:24:23
URL: http://nguuuyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious