Mars månad , choklad , och planet

  2009-03-03 / 20:40:57 / Allmänt /

Mycket händer nu i mars :D Alla födelse dagar läxor och träningar födelsedagar,
*gäsp* kan verkligen inte förklara hur trött jag är just nu har precis duschat nu efter träningen riktigt fräächt  , försov mig imorse och hann inte äta någon frukost, fatta ! , min mage kurra sönder när vi hade träslöjd , men sen fick vi mat hahah mitt liv !
Jag har sån hemspråk , asså jag hatar de, eller de är ju rätt viktigt extra betyg i åttan ;D men vi har de klockan 8 på morgonen när alla har sovmorgon .
Kan någon förklara till mig vad emo riktigt är , är man emo om man har mycket kajal ? , svarta naglar ? svarta kläder ?
Nej de är man inte, jag vill vara hippie ! haha !
Jag tror jag skippar allt de där med karate och håller mig till pingis, snart är de tävlling hehe , jenny har du anmält dig ? :D
Om ni vill veta mer om mig , besök mig på bilddagboken.se :D fråga om ni har några frågor
Några " jag måste ha " saker , de har kommit ut sånna ass finaa leggings jeans som jag har gått och blivit förälskad i , ska köpa en par imon med mamma , hihhii
Jo föresten dessa dagarna har jag nördat framför tv:n och spelat guitar hero försökt att slå jacobs rekord men de är ju fan omöjligt :O 
Nu ska jag ligga i min säng och läsa min deckare, i svenskan har vi lag och rätt, så läser jag en as dålig bok : till salu men först , DESPERATE HOUSEWIFES MME LOVE ♥

Puss puss, på min långa text hoppas ni får en fin kväll Gonatt ! <333



JennyNguyen

HAHA aa jah ha anmält mej (A) men e det juh match med hbtk på måndag oså. Så ingen vanlig träning ;)

2009-03-04 @ 14:07:47
URL: http://nguuuyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious