040309

  2009-03-04 / 19:14:15 / Allmänt /
Jag är helt patetisk av mig, har försovit mig två dagar irad nu, idag vaknade jag tjugo i åtta,fick jag någon frukost ? nej
sen va man i skolan , klarade av so lektionen sen fick jag sån attack mag ont började gråta , haha mobba inte mig :D
Sen kom jag hem, tog en tupplur sen back in school , plugghäst I know 8-|
Sen gick jag till vårdcentralen bla bla eurostop nästa ! köpte ett par svarta leggings jeans
Hem och ringa vian  :D vi gjorde matte läxan senspela vi guitar hero , sticka ut - knäckte oss rejält  sen stack hon hem , synd för er de blir inga bilder :D
Nu ska jag look on simpsons, my babys :D later - GREYANATHOMY ( stavning )
Imon jag looovade mig sj att inte försova mig , de kommer inte gå jag lovar  ,
Lite ointressant inlägg men whatever, jenny digga de haha  <33


MizthaNguyen (v.

svar: awu okej, tack för din rööst :)

2009-03-04 @ 20:48:00
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
JennyNguyen

It´s boooooring!

2009-03-06 @ 21:49:17
URL: http://nguuuyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious