Blött blött och åter igen blött!

  2008-10-21 / 20:49:48 / Allmänt /
Idag så hade man sin första träning, slutade tre idag så gick jag hem o de tog 20 minuter att gå, hur slö får man va? (: sen hade jag bråttom som bajskorven så jag skynda mig o packa o sen börja cykla mot pingisen som typ ligger 5/6 km bort från mitt hus (: så var de motvind så jag cykla typ 2 km o blåstes tillbakka 1 km  jag skojjar men de kändes typ så iallafall så kom man äntligen fram o blev sparkad från ejnny för man blev försenad 2 minuter (: så tränar man utan att hitta ett bord för de va så jäkla proppfullt, men till slut snodde vi ett :D sen när man var färdig cyklade jag hem i regnet o til slut kom jag fram jag blev blöt som om jag va en fisk haha så ful x)
men iallafall jag är dåöig på att ladda upp bilder verkar de som men snart kommer dee :D:D<3 Puss o smek :D


S. Pham

Du och Jenny e världens dåligaste på att uppdatera! XD

2008-11-02 @ 17:24:53
URL: http://sandranhuyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious