19/10

  2008-10-19 / 11:51:52 / Allmänt /
Asså festen varade i 5 timmar, de var faktiskt ganska skoj så. vi åt pizza o sen kollade vi på en film : stay alive den va nt så läskig så typ skulle vi glömma filmen med att kolla på en komedi : he´s the man , fast den hacka typ i mitten av filmen så vi tittade inte färdig nu vill inte jag berätta mer haha. Sen på kvällen när jag kom hem hade vi gäster omg värsta gangsters haha dom tvinga mig till mcdonkan kl 00.00 så var de stängt så stack vi till stan för att äta så jag typ dog haha.
Ialla fall idag ska jag till badhuset o vakta brorsan när han har simsskola haha roligt va? sen ska  jag gå och köpa present till en kompis för hon ska ha fest idag hela oktober är bokad med fest fest jag känner verkligen att jag suger på detta men ni får nöja er med att jag skriver överhuvudtaget ! haha !
GRATTIS TILL SARAH OCH VIAN HOPPAS NI FÅR EN BRA DAAG PUSSAR PÅ ER <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious