Länge sen jag bloggade xD

  2008-11-20 / 20:02:21 / Allmänt /
JAg pallar faktiskt inte blogga tycker de är lite småtjatigt xD men gör så gott jag kan , har inte gjort så mycket den senaste tiden några veckor sen stack jag till Väla med Emelie och Sarah mina små änglaar (A) vi åkte dit med sarah mamma så först så letar vi efter skor till sarah för hon behöver vinter"stövlar"  så fick hon damp för stövlarna är för stora vid hennes vader för hon är spinkis så kommer jag och testar stvlarna värsta tjockis ju x) dom passar perfekt xD så stack vi runt och letar efter björn borg trosor för alla tre ville ha så fick nt jag för min mamma för de va för dyrt xD


SARAH DUFVA =D§§

fuck uuu !!<3

2008-11-28 @ 20:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious