Dagens busschafför -.-'

  2008-11-21 / 18:08:07 / Allmänt /
Idag så gick jag hem från skolan blev sjyssad till träningen sen skulle jag åka buss hem, ligger där nära sjukhuset, så skulle man bussa hem till sjukhuset sen tillbaka busskortet tog på 16 kr för min mamma köpte de så dom "installerar"  de på vuxenbiljett så sa jag åt honom att ta de bara på 10 kronor så sa han kunde du inte säga de innan med en kaxig röst. så sa jag va fan vet jag du kan väl ge mig till baka 6 kronor så de blir 10 kronor, amen putta in kortet igen då så tog han bort 10 kr till så han tog bort  sammalagt 26 kronor jävla skitgubbe xD så nu ska man sitta o glo på film med nikko o sarah mina änglar (A) <3


ida

linda! jag visste inte att du skaffat blogg :D

2009-01-02 @ 21:45:42
URL: http://idaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious